Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
k1 Somango`s en DNA-genetics 60 Day Lemon op plagron bio
Re: k1 Somango`s en DNA-genetics 60 Day Lemon op plagron bio
Krijg aan het einde toch wat overvoeding, gele en slappe bladeren, maar volgende week ga ik een soort van nieuwe voedingslijn proberen, inplaats van biotabs, is er een fijn granulaat wat je bodemleven
op gang brengt, waar 2 micorizha stammen inzitten en
algen, en ortho silicium zuur, dat zit toch ook in gen 200, en
verschillende aminozuren en vitamines.Dit spul heet biobassis.Het is van de firma innogreen, alleen is dat de groothandel dus heb je een pasje nodig.De tuinkenner.nl
verkoopt hun produkten en je kan xardin googlen.
Gr tuinbroek
Krijg aan het einde toch wat overvoeding, gele en slappe bladeren, maar volgende week ga ik een soort van nieuwe voedingslijn proberen, inplaats van biotabs, is er een fijn granulaat wat je bodemleven
verschillende aminozuren en vitamines.Dit spul heet biobassis.Het is van de firma innogreen, alleen is dat de groothandel dus heb je een pasje nodig.De tuinkenner.nl
Gr tuinbroek
Weet niet of je dit wil ontvangen
maar ik stuur het met een goede bedoeling
Gr tuinbroek
Hebben even een dagje proef gedraaid met de 400Watt en besloten om een cooltube te gaan plaatsen en de lucht direct af te zuigen.
Dus start maandag heb hem besteld en gaat vandaag verzonden worden.
Komt goed
Hoi m.way
Heb je al een soort je wat je gaat draaien, ik zit ook al te denken ivm kweken in de zomer ook maar een
cooltube te nemen om zo de hele warme dagen ook
normaal door te kunnen gaan.
Nou we gaan het zien.
Dat soortje staat al klaar om getopt te worden maar gezien ik ze gisteren heb overgepot en ze daarvoor iets te nat heb weg gezet en het in mijn 90 x 90 te warm word staan ze nog even geparkeerd.Komt goed kan tot 440Watt schakelen dus kan wat terug winnen ivm de cooltube.
Nou goede oplossing toch, ik schaf me ook een cooltube aan want als het over twee week los
ga en we krijgen warme dagen dan is 600 watt
ook te veel, en dan kan je de afzuiging wel wat hoger zetten, maar dan zit je gauw met je
luchtvochtigheid in de knoei.Zon cooltube kan je daar dan ook de stank kwijt of heb je dan een
Y stuk flens nodig, ik ken die dingen niet en je
moet toch ook die wietlucht kwijt? Hoe doe je dat dan? Of met zon boxafzuiger? Wil zelf ook mn kweektent wat pimpen, of ik verkoop hem en koop een 240x 240.En zowie zo moet ik ook een nieuw koolstoffilter.Want deze draait al te lang
en moet al sprayen voor de geur
Comment